Зміцніть свої позиції в пошуковій системі Google, покажіть свою експертність в тематиці вашого бізнесу, залучайте свою цільову аудиторію на всіх етапах готовності прийняття рішення про придбання продукту або замовлення послуги.
Залучення лидів через реалізацію контент-маркетингової стратегії – одне з найбільш популярних рішень, коли мова йде про експансію на ринок США або світу. Американські компанії довше придивляються до вендорів з інших країн і, в тому числі, оцінюють рівень експертності через контент.
ОСНОВНА СКЛАДНІСТЬ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ
Головні завдання контент-маркетингу для B2B – це домогтися не лише прочитання опублікованого матеріалу в наслідок появи його сторінки у видачі та простої, цікавої подачі, але і отримання реакції у вигляді лайка, коментаря або навіть поділитися в соціальній мережі. Якщо користувач довіряє вашії експертизі, то вашому продукту або послузі він/вона довіриться апріорі. Це можливо виключно за умови активної участі експертів від компанії.


“Псевдо контент-маркетинг” – шлях, котрий, на жаль, обирає більшість компаній. Через відсутність часу або бажання (мотивації) експерти компанії не залучаються до процесу генерації контенту. В цьому випадку подається в більшості та інформація, що вже є в інтернеті. Даний метод теж може спрацювати, але ЦА, швидше за все, не удостоїть його своєю реакцією. Відповідною буде і конверсія в ліди.
КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ДЛЯ B2B ВІД DIGITOWL
СТРОКИ ТА ВАРТІСТЬ
Контент-маркетинг – це довготривалий проект, результат від якого варто очікувати не раніше ніж після 6 місяців активної роботи. Але цей ефект може тривати рік і більше – навіть, якщо зупинити всі активності. Тобто, одного разу вдало написана стаття буде залучати трафік, що конвертуватиметься в ліди ще довгий час після публікації.
Контент-маркетинг замикає на собі всі складові діджитал активностей по просуванню бренду в інтернеті, тому він є невід’ємною частиною комплексного проекту. Відповідно, вартість контент-маркетингу від DigitOWL стартує від $1350 на місяць і не включає витрати на додаткові роботи, такі як написання тексту носіями англійської мови, пруфрідінг, професійний дизайн, розробка інфографіки, рекламне розповсюдження (наприклад, через LinkedIn), придбання зображень.
Потрібен якісний контент-маркетинг? Пишіть!
Пишіть більше, пробуйте публікуватися, зацікавлюйте! Ну, а якщо потрібна допомога, DigitOWL ready to help!