Зміцніть свої позиції в пошуковій системі Google, покажіть свою експертність в тематиці вашого бізнесу, залучайте свою цільову аудиторію на всіх етапах готовності прийняття рішення про придбання продукту або замовлення послуги.

Контентна стратегія

Що, коли, для кого, в якому вигляді публікувати

Лише нейтів

Публікація контенту тільки після обробки носіями мови

SEO-орієнтація

Оптимізація статей за ключовими словами

Зацікавлення

Структуруємо та візуалізуємо контент

Залучення лидів через реалізацію контент-маркетингової стратегії – одне з найбільш популярних рішень, коли мова йде про експансію на ринок США або світу. Американські компанії довше придивляються до вендорів з інших країн і, в тому числі, оцінюють рівень експертності через контент.

ОСНОВНА СКЛАДНІСТЬ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ

Чому у більшості він не працює?

Головні завдання контент-маркетингу для B2B – це домогтися не лише прочитання опублікованого матеріалу в наслідок появи його сторінки у видачі та простої, цікавої подачі, але і отримання реакції у вигляді лайка, коментаря або навіть поділитися в соціальній мережі. Якщо користувач довіряє вашії експертизі, то вашому продукту або послузі він/вона довіриться апріорі. Це можливо виключно за умови активної участі експертів від компанії.

Контент-маркетинг для B2B | DigitOWL Marketing
Контент-маркетинг для продвижения компаний в США | DigitOWL Marketing

“Псевдо контент-маркетинг” – шлях, котрий, на жаль, обирає більшість компаній. Через відсутність часу або бажання (мотивації) експерти компанії не залучаються до процесу генерації контенту. В цьому випадку подається в більшості та інформація, що вже є в інтернеті. Даний метод теж може спрацювати, але ЦА, швидше за все, не удостоїть його своєю реакцією. Відповідною буде і конверсія в ліди.

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ДЛЯ B2B ВІД DIGITOWL

Як ми це робимо?
  • Визначаємо, що зараз актуально у вашій тематиці, знаходимо схожі матеріали і намагаємося написати унікально, краще, цікавіше.
  • Консультуємося з вашими експертами, проводимо інтерв’ю, якщо можливо.
  • Намагаємося додати в контент релевантних ключових слів, які цікаві нам для SEO. Оптимізуємо зображення.
  • Пишемо, як статті, так контент для посадочних сторінок, які повинні приносити вам ліди.
  • Статті зручно структуруємо, ілюструємо відповідними контексту фото – робимо все для спрощення сприйняття інформації користувачем.
  • Публікуємо не лише статті, але і зображення, презентації, інфографіку, анімації, відео та інші типи контенту.
  • Іноді штучно генеруємо резонанс або позитивні відгуки, що може стати тригером для підвищеного інтересу до контенту.

СТРОКИ ТА ВАРТІСТЬ

Контент-маркетинг – це довготривалий проект, результат від якого варто очікувати не раніше ніж після 6 місяців активної роботи. Але цей ефект може тривати рік і більше – навіть, якщо зупинити всі активності. Тобто, одного разу вдало написана стаття буде залучати трафік, що конвертуватиметься в ліди ще довгий час після публікації.

Контент-маркетинг замикає на собі всі складові діджитал активностей по просуванню бренду в інтернеті, тому він є невід’ємною частиною комплексного проекту. Відповідно, вартість контент-маркетингу від DigitOWL стартує від $1350 на місяць і не включає витрати на додаткові роботи, такі як написання тексту носіями англійської мови, пруфрідінг, професійний дизайн, розробка інфографіки, рекламне розповсюдження (наприклад, через LinkedIn), придбання зображень.

Потрібен якісний контент-маркетинг? Пишіть!

Пишіть більше, пробуйте публікуватися, зацікавлюйте! Ну, а якщо потрібна допомога, DigitOWL ready to help!