Переважно білі методи просування для пошукових систем США!

Органічному трафіку в наших проектах приділяється особлива увага, так як він, як правило, приносить найбільше лідів високої якості. Ліди з цього каналу найдешевші, оскільки правильно оптимізована посадкова сторінка може закріпитися в ТОПі і залучати трафік досить тривалий період.

Стратегія просування

Пріоритезація в групах ключових слів, концепції посадочних сторінок, система лінкбілдінгу, вхідні дані для контент-маркетингу – стратегічне планування розвитку каналу органічного трафіку.

Семантика

Орієнтація на середньочастотні запити, додавання більш конкретних ключових слів (long-tail keywords). Високочастотні – в перспективі. Для кожного бізнесу поняття «частотності» запитів відрізняється.

Внутрішня SEO оптимізація

Типи посадочних сторінок та їх пріоритетність. Маркетингова побудова мета-тегів з внесенням ключових слів. Стратегічно обґрунтовані месиджі та розташування елементів контенту.

Зовнішня SEO оптимізація

Природне нарощування маси зовнішніх посилань. Купівля лише перевірених майданчиків – рідко. Відстеження якості лінкового профілю. Анкор – згідно зі стратегією лінкбілдінгу.

SEM - ЦЕ МАРКЕТИНГОВЕ SEO

Ми дотримуємося всіх правил пошукових систем, не хитруємо, не спамимо. Пошукові боти з кожним роком стають все більш людиноподібними, тому, в першу чергу, ми орієнтуємося на людське розуміння релевантності контенту, додаємо маркетингову складову для посилення комерційного ефекту («продаваності») і адаптуємо все під потреби Google (і Bing).

  • Якісний контент
  • Природні ключові слова
  • Цільові корисні посилання
  • Зручність перегляду, юзабіліті
  • Оптимізація зображень

SEO-орієнтований контент-маркетинг

Захоплює верхню воронку продажів, коли інтерес до покупки мінімальний і користувач знаходиться на етапі збору інформації та оцінки рівня експертизи провайдера послуги або виробника продукту.

Тут ми можемо орієнтуватися і на близько-релевантний трафік, так як ми не платимо за переходи і чим довше будуть переглядати наш сайт, тим краще спрацює поведінковий фактор. Після переходу користувача на новий рівень поінформованості – пошук провайдера послуги, найімовірніше він/вона звернеться до ресурсу, на якому був знайдений експертний контент.

Продвижение сайта на США
SEO для B2B на США

Побудова системи зовнішніх посилань

Ці заходи виносимо в окремий блок, так як їм завжди приділяють особливу увагу. Лінкбілдінг від DigitOWL ділиться на кілька етапів:

  1. Базовий (must have) – основні соціальні мережі і сервіси;
  2. Специфічні директорії відповідно нашого списку + WEB 2.0;
  3. Робота в Q&A сервісах, guest posting;
  4. Платне розміщення матеріалів, фоновий лінкбілдінг.

Також можна створити кілька додаткових сайтів – для сателітної мережі. Крім посилань вони можуть генерувати і ліди. Це залежить від якості представленого на них контенту.

СТРОКИ ТА ВАРТІСТЬ

У більшості випадків SEO просування від DigitOWL Marketing невідривно пов’язане з маркетингом. Відповідно, наявність маркетингової стратегії для реалізації SEO – невід’ємна складова просування. Якщо вхідні дані вказані правильно, то отримання органічного лідогенеруючого трафіку – питання 3-4 місяців, а вивід в ТОП-10 за основними ключовими словами – від 6 місяців. Якщо потрібен результат раніше, платний трафік PPC Campaigns – ваше рішення!

Орієнтовна вартість аутсорсингу SEO просування окремо – від $1200 в місяць.

Маєте ідеї? Пишіть нам!

Цікаво дізнатися про ваш бізнес та як DigitOWL Marketing може вам допомогти… або просто відправте “Привіт” і ми з вами зв’яжемось