У більшості випадків SMM канал не є джерелом лидів для B2B сегменту, але соціальні мережі приймають особливу участь в процесі ознайомлення потенційного клієнта з компанією або продуктом/сервісом. Наявність актуальних публікацій, наприклад, в Facebook, говорить про реальність компанії, життя внутрішньокорпоративних процесів і рівні експертизи.

Пріоритетність

Визначення переліку соціальних мереж, вибираємо основні.

Заполнение профилей

Оформлення обкладинки, опис, контакти; додавання ключових слів, налаштування бота та ін.

Пости

Планування типів контенту (джерела, ідеї, стиль), регулярність і якість

``Подушка`` контенту

Первинне завантаження контенту, згідно з потребами ЦА, або пожвавлення стрічки публікацій.

Поширення

Публікуємо пости в основний соціальній мережі і дублюємо (оптимізуємо) у другорядних

Реклама

Налаштовуємо таргетовану рекламу в Facebook, LinkedIn та в інших соцмережах за потребою

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

На яких соціальних платформах акцентуватися?

Найбільш важливими соціальними мережами для B2B ми вважаємо LinkedIn, Facebook, Google Business page. Решта розглядаються як підтримка або вузьконішеві майданчики для комунікації з цільовими аудиторіями.

LinkedIn більше використовується для пошуку конкретних контактів, публікації статей та презентацій (Slideshare), таргетованої реклами. Facebook – це показник активності компанії: внутрішні події, новини, надихаючі пости, а також збільшення охоплення контенту, що публікується в блозі. Google Business – для локального просування, коли організація висвічується на карті.

Основні:

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Google Business
  • Twitter

Додаткові:

  • Youtube
  • Yelp
  • Instagram
  • Pinterest
  • Tumblr
  • Dribbble

Youtube віднесений до другорядних соціальних мереж через складність генерації контенту. Хоча, іноді простий туторіал по роботі з сервісом також може принести додаткові ліди. Реклама, як правило, працює гірше в порівнянні з іншими соцмережами.

Instagram задіюється дуже рідко, в Pinterest можна публікувати інфографіки. Решта соціальних мереж – для отримання посилання і розвиваються по ситуації (якщо є реакція ЦА).

ЭФЕКТИВНІСТЬ SMM ДЛЯ B2B?

Чи варто багато вкладати?

Ми не рекомендуємо активно витрачатися на рекламу в соціальних мережах. Цю діяльність можна проводити швидше в рамках тестування або дослідження ринку. Взагалі, робота з просування бренду в соціальних мережах, як правило не приносить багато лідів в сегменті B2B… чесно. Це радше для продуктів і сервісів для кінцевого споживача. Але є важливий момент: ваша відсутність, наприклад, в Facebook може викликати недовіру потенційних клієнтів. Тому фонова активність в соціальних медіа має бути присутня.

Іноді перший контакт з бізнесом відбувається через канал соціальних мереж і саме цей лід може конвертуватися в продаж, але, як правило, запит на контакт відбувається пізніше через ваш сайт. Дуже рідко вони пишуть в чаті або залишають коментарі. У цьому випадку важливо реагувати миттєво і відповідати там саме.

СТРОКИ ТА ВАРТІСТЬ

Що ми робимо і що оплачується додатково

Оформлення профілів в соціальних мережах може зайняти від 1-2 робочих днів. Первинне наповнення контентом – 1-2 тижня – залежно від складності тематики. Потрібно протягом декількох днів постити корисну інформацію, щоб створити «подушку контенту», яка при малому скролі забезпечить наявність публікацій.

При окремому аутсорсингу SMM вартість складе від $1000 в місяць. Сюди включені роботи по загальному плануванню, щоденні одноразові публікації в основних соціальних мережах, налаштування таргетованої раклами, guest posting, налагодження співпраці з групами і спільнотами, активне нарощування фоловерів. Комісія на рекламний бюджет складає 20%. Дизайн, послуги груп і співтовариств оплачуються також окремо.

З'явилися ідеї?

Опишіть ваше бачення Social Media Marketing для вашої компанії, а ми допоможемо його реалізувати!

Send