Маркетингове обґрунтування всіх методів онлайн просування – один з ключових чинників успішності наших проектів. Правильно розроблена маркетингова стратегія містить відповіді на більшість питань, які можуть виникнути в ході реалізації проекту по кожному з каналів залучення трафіку.

Формулювання пропозиції

Точка перетину сформованої пропозиції компанії та існуючого попиту на ринку

Цільова аудиторія

Опис якостей клієнтів (компаній), які будуть зацікавлені в продукті/послузі в першу чергу

Конкуренти

Вивчаємо ходи конкурентів: успішні – щоб використовувати, і не дуже – щоб не повторювати помилок

Концепція сайту

Перелік і розташування елементів контенту і месиджів на сторінці для її максимальної комерційної привабливості

Онлайн канали

Обираємо найбільш ефективні методи отримання трафіку та лідів, пріоритезуємо для розподілу ресурсів

Бюджетування

Планування річних витрат на інтернет маркетинг з розбивкою по місяцях

КЛАСИЧНИЙ МАРКЕТИНГ

Дані елементи маркетингової стратегії не є першочерговими для старту робіт з онлайн-просування, але грають важливу роль в розробці генеральної стратегії компанії. Рано чи пізно виникають питання тактичного плану, які повертають до класичних інструментів маркетингу. Як правило, ця частина стратегії генерується менеджементом компанії на підставі наданої нами методології. Для цього виділяється окреме час (не менше дня) і відповідний бюджет.

  • Позиціонування
  • SWOT аналіз
  • Маркетинг-мікс
  • Матриця BCG
  • Життєвий цикл продукту

Потрібна робоча стратегія? Пишіть!

Розкажіть про ваш бізнес, цілі та візію