Контекстна реклама для B2B в США

Налаштування, оптимізація і підтримка PPC кампаній для англомовних ринків

Невід’ємна складова просування одразу після запуску сайту

Дуже актуально на етапі, коли відсутній органічний трафік на сайт, а також в процесі впровадження активностей. Налаштовуємо кампанії в Google Ads (контекст/медійна реклама) і Bing з оптимальною ціною за клік і релевантними переходами. Як правило, перший місяць після запуску кампаній йде на тестування і налагодження.

Дворівнева семантика

1. Логічна генерація ключових слів з додаванням «хвостів» (різні комбінації з групових компонентів); 2. Перевірка і доповнення за допомогою Keyword Planner та/або Semrush.

Маркетинг в оголошеннях

Не менше двох оголошень в групі для визначення найефективнішого; комерційно привабливі месіджі згідно маркетингової стратегії

Цільові сторінки

Створення посадочних сторінок під ключові запити і групи оголошень для підвищення Quality Score і зниження вартості кліка

Готовий набір мінус-слів

Дозволяє скоротити кількість нерелевантних, некомерційних кліків. Відсікаються інформаційні та інші запити, типу “стаття”, “вакансії”, “визначення” і тд.

Ремаркетинг

Відстежуємо відвідувачів сайту і «переслідуємо» їх банерною рекламою в партнерській мережі Google. Ремаркетинг бажано налаштувати якомога раніше.

Лише дзвінки

При кліку здійснюється дзвінок за вказаним номером (доступно не для всіх країн). Конверсія з трафіку може становити 30% і вище!

Терміни та бюджет

Для опрацювання семантичного ядра, формування кампаній, груп і створення оголошень, як правило потрібно від 5 робочих днів. Місячний бюджет на рекламу в Google Ads – від $1000 (але завжди дуже індивідуально). Тестовий період може займати від 2-4 тижнів і довше (залежить від потоку трафіку і, відповідно, кількості показів). Бюджет на контекстну рекламу (PPC campaigns) прораховується окремо і не входить у вартість аутсорсингу команди DigitOWL.

PPC for B2B in the US | DigitOWL Marketing
Google Ads for B2B

Вартість обслуговування кампаній в Google Ads та Bing окремим проектом – від $ 3000 на місяць в залежності від поставлених завдань, величини семантичного ядра і складності продукту/ринку. Запуск, налаштування і управління PPC кампаніями може здійснюватися як через профіль замовника, так і на базі нашого аккаунта. Комісія компанії на рекламний бюджет – 20%.