Невід’ємна складова просування одразу після запуску сайту
Терміни та бюджет
Для опрацювання семантичного ядра, формування кампаній, груп і створення оголошень, як правило потрібно від 5 робочих днів. Місячний бюджет на рекламу в Google Ads – від $1000 (але завжди дуже індивідуально). Тестовий період може займати від 2-4 тижнів і довше (залежить від потоку трафіку і, відповідно, кількості показів). Бюджет на контекстну рекламу (PPC campaigns) прораховується окремо і не входить у вартість аутсорсингу команди DigitOWL.
![PPC for B2B in the US | DigitOWL Marketing PPC for B2B in the US | DigitOWL Marketing](https://digitowl.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/ppc-for-b2b-in-usa.jpg)
![Google Ads for B2B Google Ads for B2B](https://digitowl.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/ppc-ads-for-b2b.jpeg)
Вартість обслуговування кампаній в Google Ads та Bing окремим проектом – від $ 3000 на місяць в залежності від поставлених завдань, величини семантичного ядра і складності продукту/ринку. Запуск, налаштування і управління PPC кампаніями може здійснюватися як через профіль замовника, так і на базі нашого аккаунта. Комісія компанії на рекламний бюджет – 20%.