Контент-маркетинг для B2B в США

Клієнтоорієнтована розробка англомовного контенту для впізнаваності бренду та генерації лідів

Збільшуйте лояльність до вашого бренду

Покращуйте довіру, покажіть свою експертність в тематиці вашого бізнесу, зміцнюйте свої позиції в пошуковій системі Google. Залучайте свою цільову аудиторію на всіх етапах готовності прийняття рішення про придбання продукту або замовлення послуги.

Контентна стратегія

Що, коли, для кого, як часто, в якому вигляді публікувати

Лише "нейтів"

Публікація контенту тільки після обробки носіями мови

SEO-орієнтація

Оптимізація статей за ключовими словами та маркування

Зацікавлення

Структуруємо та відповідно візуалізуємо контент

Залучення лідів через реалізацію контент-маркетингової стратегії – одне з найбільш популярних рішень, коли мова йде про експансію на ринок США або світу. Американські компанії довше придивляються до вендорів з інших країн і, в тому числі, оцінюють рівень експертності через контент.

Основна складність контент-маркетингу

Чому у більшості він не працює?

Головні завдання контент-маркетингу для B2B – це домогтися не лише прочитання опублікованого матеріалу в наслідок появи його сторінки у видачі та простої, цікавої подачі, але і отримання реакції у вигляді вподобання, коментаря або навіть поділитися в соціальній мережі. Якщо користувач довіряє вашії експертизі, то вашому продукту або послузі він/вона довіриться апріорі. Це можливо виключно за умови активної участі експертів від компанії.

PPC for B2B in the US | DigitOWL Marketing
Google Ads for B2B

“Псевдо контент-маркетинг” – шлях, котрий, на жаль, обирає більшість компаній. Через відсутність часу або бажання (мотивації) експерти компанії не залучаються до процесу генерації контенту. В цьому випадку подається в більшості та інформація, що вже є в інтернеті. Даний метод теж може спрацювати, але ЦА, швидше за все, не удостоїть його своєю реакцією. Відповідною буде і конверсія в ліди.

Контент-маркетинг для B2B від DigitOWL

Як ми це робимо?

Крок 1

Визначаємо, що зараз актуально у вашій тематиці, знаходимо схожі матеріали і намагаємося написати унікально, краще, цікавіше.

Крок 2

Консультуємося з вашими експертами, проводимо інтерв’ю, якщо можливо.

Крок 3

Намагаємося додати в контент релевантних ключових слів, які цікаві нам для SEO. Оптимізуємо зображення.

Крок 4

Пишемо як статті, так і контент для посадкових сторінок, які повинні приносити вам ліди.

Крок 5

Статті структуруємо, ілюструємо відповідно контексту – робимо все для спрощення сприйняття інформації користувачем та пошукачами.

Крок 6

Публікуємо не лише статті, але і зображення, презентації, інфографіку, анімації, відео та інші типи контенту.

Крок 7

Використовуємо різні методи для розповсюдження публікацій, щоб їх побачили на як омога більше ресурсах

Крок 8

Іноді штучно генеруємо резонанс або позитивні відгуки, що може стати тригером для підвищеного інтересу до контенту.

Терміни та вартість

B2B контент-маркетинг – це комплексний та довготривалий проект, результат від якого не варто очікувати миттєво. Разом з тим, якщо швидко зреагувати і вчасно опублікувати якісний матеріал, що відповідає тематиці в тренді, можна отримати значний потік трафіку, який може підвищити упізнаваність бренду та конвертуватися в ліди. За звичайних умов контент-маркетинг для B2B дає відчутний результат через 3 – 6 місяців активної роботи. Цей ефект може тривати рік і більше – навіть, якщо зупинити всі активності. Тобто, ваша цільова аудиторія буде відвідувати сторінку із вдалою статтею чи інфографікою ще довгий час після публікації.

 

Контент-маркетинг для B2B замикає на собі всі складові інтернет просування, тому він є невід’ємною частиною комплексного проекту від DigitOWL. Разом з тим, якщо у вас усі процеси вже налагоджені і є потреба підсилити роботу в напрямку контенту, ми можемо запропонувати аутсорсинг. Для прикладу вартість контент-маркетингу для B2B може становити від $1700 на місяць. Сюди входить розробка стратегії, планування контенту, написання та публікація статті в блозі та на зовнішніх ресурсах – щотижня, публікації на Quora, одна white paper в місяць, а також SEO оптимізація та SMM супровід. Рекламне розповсюдження (наприклад, через LinkedIn) та придбання зображень на стоках за потреби – оплачується окремо.

 

Замовляйте контент-маркетинг для B2B від DigitOWL Marketing!