SEO просування на ринок США

Налаштування потоку органічного трафіку англомовної аудиторії

Переважно білі методи просування для пошукових систем США

Органічному трафіку в наших проектах приділяється особлива увага, так як він, як правило, приносить найбільше лідів високої якості. SEO просування на США генерує дешеві ліди. Правильно оптимізована посадкова сторінка може закріпитися в ТОПі і залучати релевантний трафік досить тривалий період - рік і більше.

Стратегія просування

Пріоритезація в групах ключових слів, концепції посадочних сторінок, система лінкбілдінгу, вхідні дані для контент-маркетингу – стратегічне планування розвитку каналу органічного трафіку.

Внутрішня SEO оптимізація

Типи посадочних сторінок та їх пріоритетність. Маркетингова побудова мета-тегів з внесенням ключових слів. Стратегічно обґрунтовані месиджі та розташування елементів контенту.

Семантика

Орієнтація на середньочастотні запити, додавання більш конкретних ключових слів (long-tail keywords). Високочастотні – в перспективі. Для кожного бізнесу поняття «частотності» запитів відрізняється.

Зовнішня SEO оптимізація

Природне нарощування маси зовнішніх посилань. Купівля лише перевірених майданчиків – рідко. Відстеження якості лінкового профілю. Анкор – згідно зі стратегією лінкбілдингу.

SEM для пошукових ботів та якісних кампаній Google Ads

Ми дотримуємося всіх правил пошукових систем, не хитруємо, не спамимо. Це дуже актуально саме для SEO просування в США. Пошукові боти з кожним роком стають все більш людиноподібними, тому, в першу чергу, ми орієнтуємося на людське розуміння релевантності контенту, додаємо маркетингову складову для посилення комерційного ефекту («продаваності») і адаптуємо все під потреби Google (і Bing).

Логічна структура

Якісний релевантний контент

Природні ключові слова

Цільові посилання

Швидкість завантаження

Оптимізовані зображення

SEM просування на США

SEO-орієнтований контент-маркетинг

Захоплює верхню воронку продажів, коли інтерес до покупки мінімальний і користувач знаходиться на етапі збору інформації та оцінки рівня експертизи провайдера послуги або виробника продукту.

Тут ми можемо орієнтуватися і на близько-релевантний трафік, так як ми не платимо за переходи і чим довше будуть переглядати наш сайт, тим краще спрацює поведінковий фактор. Після переходу користувача на новий рівень поінформованості – пошук провайдера послуги, найімовірніше він/вона звернеться до ресурсу, на якому був знайдений експертний контент.

Побудова системи зовнішніх посилань

Ці заходи виносимо в окремий блок, так як їм завжди приділяють особливу увагу. Лінкбілдінг від DigitOWL ділиться на кілька етапів:

  • Базовий (must have) – основні соціальні мережі і сервіси;
  • Специфічні директорії відповідно нашого списку + WEB 2.0;
  • Робота в Q&A сервісах, guest posting;
  • Платне розміщення матеріалів, фоновий лінкбілдінг.

Також можна створити кілька додаткових сайтів – для сателітної мережі. Крім посилань вони можуть генерувати і ліди. Це залежить від якості представленого на них контенту.

Просування сайтів в США

Терміни та вартість

Особливістю нашого підходу є те, що крім технічних заходів застосовується маркетингове обґрунтування. Зусилля спрямовуються фокусно відповідно релевантних запитів ЦА. Тому отримання органічного лідогенеруючого трафіку – це питання 3-4 місяців, а вивід в ТОП-10 за основними ключовими словами – близько 6 місяців. Якщо потрібен результат раніше, пакет “Рекламний” – ваше рішення!

Орієнтовна вартість аутсорсингу SEO просування на США окремо – від $4000 в місяць.