Email маркетинг для B2B в США

Ваші потенційні клієнти дізнаються про ваш бренд із листів (також)

Отримуйте “теплі” ліди з США із виділеною командою спеціалістів

Ми допоможемо достукатися до вашої цільової аудиторії за допомогою email маркетингу – оптимізованої системи розсилок на ключові корпоративні контакти в компаніях, які можуть зацікавитися вашою пропозицією.

Пошук контактів

Збір бази з нуля за критеріями або придбання контактів з подальшою валідайцією

Налаштування системи

Вибір платформи розсилок або створення своєї системи з використанням додаткових доменів

Оптимізація листів

Лист сприймається одержувачем як персоналізований, і не фільтрується системою

A/B тестування

Розсилка листів з відмінним елементом (наприклад, тема листа) на дві групи одержувачів

Аналітика

Відстеження результативних email маркетинг кампаній за допомогою UTM міток і Google Analytics

Співпраця з сейлами

Максимальне залучення команди продавців, які будуть приймати ліди і брати участь в розробці листів

Контакти для розсилок

Кому відправляти листи?

Для вашого проекту можуть бути залучені спеціалісти з пошуку контактів (потенційних лідів). Ваша маркетингова стратегія служитиме джерелом даних, які саме компанії та buyer персони потрібно розглядати. Якщо маркетингова стратегія відсутня, ми можемо допомогти її розробити.

 

Ще варіант – купівля бази контактів. Це може спрацювати, якщо ви чітко знаєте свого клієнта і можете виокремити такі компанії з інших. Вартість бази американських компаній становить приблизно $ 2000 за 20 – 30 тис. контактів. Якість таких даних, як правило, погана, тому їх потрібно валідувати. Не дивлячись на це, придбана база контактів істотно прискорює процес email маркетингу.

Масові розсилки - це спам?

Масова відправка листів адресатам, які не давали дозвіл на отримання від вас інформації – це bulk mails. До таких листів в США ставляться нейтрально, але перейти в категорію заблокованих тут дуже легко. Так ми долаємо 2 бар’єра: технічний і людський. На першому етапі є автоматична система оцінки листа, виходячи з його коду, структури, адреси відправника та ін. Ми знайомі з цією системою і для «роботів» наші листи виглядають здебільшого прохідними.

Для людини важливіша тема, відправник та контент листа. Тут працює маркетингова стратегія і кожен лист максимально підлаштовується під образ отримувача, його потреби, і уявлення про якісний сервіс. Так ми розробляємо персоналізовані листи і постійно намагаємося їх поліпшити.

Терміни та вартість

Коли і скільки лідів можна отримати від email маркетинг кампанії?

На етапі підготовки нам необхідно зрозуміти кому, що і яким чином відправляти. Якщо у вас готова маркетингова стратегія і є чітке розуміння кому ваш продукт/сервіс може бути цікавий, то далі справа техніки:

  • Купівля бази контактів, валідація
  • Придбання доменів і системи для розсилок, налаштування
  • Розробка листів, написання контенту, тем
  • Налаштування аналітики, UTM міток
  • Планування повторних відправлень листів при відсутності відповіді (followups)
  • Пробна розсилка

Так, першу email маркетинг кампанію можна запустити на першому тижні співпраці. Відповідь може прийти відразу після розсилки або протягом наступного тижня. Відповідно, перші результати від email маркетинг активностей можна очікувати через півмісяця роботи. У випадку B2B, потенційному клієнту може знадобитися час на збір додаткової інформації та погодження з іншими особами, що приймають рішення. Кількість листів, на які відповіли може становити 10%.

Вартість аутсорсингу B2B email маркетингу з мінімальними задачами стартує від $ 2000 в місяць. Сюди входить розробка стратегії і планування, налаштування системи розсилки (софт), розробка двох “холодних” листів з трьома “фолоуапами”, щотижнева “холодна” розсилка, щотижнева розсилка по підписці (newsletters). Додатково вам необхідно врахувати бюджет на базу контактів і домени для адрес пошти відправника.

 

Замовте аутсорсинг email маркетингу для B2B від DigitOwl сьогодні!