Збільшуйте лояльність до вашого бренду
Залучення лідів через реалізацію контент-маркетингової стратегії – одне з найбільш популярних рішень, коли мова йде про експансію на ринок США або світу. Американські компанії довше придивляються до вендорів з інших країн і, в тому числі, оцінюють рівень експертності через контент.
Основна складність контент-маркетингу
Чому у більшості він не працює?
Головні завдання контент-маркетингу для B2B – це домогтися не лише прочитання опублікованого матеріалу в наслідок появи його сторінки у видачі та простої, цікавої подачі, але і отримання реакції у вигляді вподобання, коментаря або навіть поділитися в соціальній мережі. Якщо користувач довіряє вашії експертизі, то вашому продукту або послузі він/вона довіриться апріорі. Це можливо виключно за умови активної участі експертів від компанії.
“Псевдо контент-маркетинг” – шлях, котрий, на жаль, обирає більшість компаній. Через відсутність часу або бажання (мотивації) експерти компанії не залучаються до процесу генерації контенту. В цьому випадку подається в більшості та інформація, що вже є в інтернеті. Даний метод теж може спрацювати, але ЦА, швидше за все, не удостоїть його своєю реакцією. Відповідною буде і конверсія в ліди.
Контент-маркетинг для B2B від DigitOWL
Терміни та вартість
B2B контент-маркетинг – це комплексний та довготривалий проект, результат від якого не варто очікувати миттєво. Разом з тим, якщо швидко зреагувати і вчасно опублікувати якісний матеріал, що відповідає тематиці в тренді, можна отримати значний потік трафіку, який може підвищити упізнаваність бренду та конвертуватися в ліди. За звичайних умов контент-маркетинг для B2B дає відчутний результат через 3 – 6 місяців активної роботи. Цей ефект може тривати рік і більше – навіть, якщо зупинити всі активності. Тобто, ваша цільова аудиторія буде відвідувати сторінку із вдалою статтею чи інфографікою ще довгий час після публікації.
Контент-маркетинг для B2B замикає на собі всі складові інтернет просування, тому він є невід’ємною частиною комплексного проекту від DigitOWL. Разом з тим, якщо у вас усі процеси вже налагоджені і є потреба підсилити роботу в напрямку контенту, ми можемо запропонувати аутсорсинг. Для прикладу вартість контент-маркетингу для B2B може становити від $5000 на місяць. Сюди входить розробка стратегії, планування контенту, написання та публікація статті в блозі та на зовнішніх ресурсах – щотижня, публікації на Quora, одна white paper в місяць, а також SEO оптимізація та SMM супровід. Рекламне розповсюдження (наприклад, через LinkedIn) та придбання зображень на стоках за потреби – оплачується окремо.
Замовляйте контент-маркетинг для B2B від DigitOWL Marketing!