Соціальна сторона вашого бренду
Соціальні мережі
Найбільш важливими соціальними мережами для B2B ми вважаємо LinkedIn, Facebook, Google Business page. Решта розглядаються як підтримка або вузьконішеві майданчики для комунікації з цільовими аудиторіями.
LinkedIn більше використовується для пошуку конкретних контактів, публікації статей та презентацій (Slideshare), таргетованої реклами. Facebook – це показник активності компанії: внутрішні події, новини, надихаючі пости, а також збільшення охоплення контенту, що публікується в блозі. Google Business – для локального просування, коли організація висвічується на карті.
Youtube віднесений до другорядних соціальних мереж через складність генерації контенту. Хоча, іноді простий туторіал по роботі з сервісом також може принести додаткові ліди. Реклама, як правило, працює гірше в порівнянні з іншими соцмережами.
Instagram задіюється дуже рідко, в Pinterest можна публікувати інфографіки. Решта соціальних мереж – для отримання посилання і розвиваються по ситуації (якщо є реакція ЦА).
Ефективність SMM для B2B
Ми не рекомендуємо активно витрачатися на рекламу в соціальних мережах. Цю діяльність можна проводити швидше в рамках тестування або дослідження ринку. Взагалі, робота з просування бренду в соціальних мережах, як правило не приносить багато лідів в сегменті B2B… чесно. Це радше для продуктів і сервісів для кінцевого споживача. Але є важливий момент: ваша відсутність, наприклад, в Facebook може викликати недовіру потенційних клієнтів. Тому фонова активність в соціальних медіа має бути присутня.
Іноді перший контакт з бізнесом відбувається через канал соціальних мереж і саме цей лід може конвертуватися в продаж, але, як правило, запит на контакт відбувається пізніше через ваш сайт. Дуже рідко вони пишуть в чаті або залишають коментарі. У цьому випадку важливо реагувати миттєво і відповідати там саме.
Терміни та вартість
Оформлення профілів в соціальних мережах може зайняти від 1-2 робочих днів. Первинне наповнення контентом – 1-2 тижня – залежно від складності тематики. Потрібно протягом декількох днів постити корисну інформацію, щоб створити «подушку контенту», яка при малому скролі забезпечить наявність публікацій.
При окремому аутсорсингу SMM вартість складе від $3000 в місяць. Сюди включені роботи по загальному плануванню, щоденні одноразові публікації в основних соціальних мережах, налаштування таргетованої раклами, guest posting, налагодження співпраці з групами і спільнотами, активне нарощування фоловерів. Комісія на рекламний бюджет складає 20%. Дизайн, послуги груп і співтовариств оплачуються також окремо.