Стратегія інтернет маркетингу

Головний орієнтир в реалізації діджитал активностей

Маркетингове обґрунтування всіх методів онлайн просування

Один з ключових чинників успішності наших проектів. Правильно розроблена маркетингова стратегія містить відповіді на більшість питань, які можуть виникнути в ході реалізації проекту по кожному з каналів залучення трафіку.

Формулювання пропозиції

Точка перетину сформованої пропозиції компанії та існуючого попиту на ринку

Концепція сайту

Перелік і розташування елементів контенту і месиджів на сторінці для її максимальної комерційної привабливості

Цільова аудиторія

Опис якостей клієнтів (компаній), які будуть зацікавлені в продукті/послузі в першу чергу

Онлайн канали

Обираємо найбільш ефективні методи отримання трафіку та лідів, пріоритезуємо для розподілу ресурсів

Конкуренти

Вивчаємо ходи конкурентів: успішні – щоб використовувати, і не дуже – щоб не повторювати помилок

Бюджетування

Планування річних витрат на інтернет маркетинг з розбивкою по місяцях

Класичний маркетинг

Дані елементи маркетингової стратегії не є першочерговими для старту робіт з онлайн-просування, але грають важливу роль в розробці генеральної стратегії компанії. Рано чи пізно виникають питання тактичного плану, які повертають до класичних інструментів маркетингу. Як правило, ця частина стратегії генерується менеджементом компанії на підставі наданої нами методології. Для цього виділяється окремий час і відповідний бюджет.

Маркетинг-мікс

SWOT аналіз

ЖЦП

Матриця BCG

Маркетингова стратегія, як окрема послуга

Розробка маркетингової стратегії може займати від 5 робочих днів залежно від галузі, складності товару / послуги та особливостей ніші. В окремих випадках ми можемо провести “стратегічну сесію” у вас в компанії. Використовуючи нашу методику та приклади, вам не складно буде побудувати свій робочий документ, що буде використовуватись та оновлюватись в подальшій роботі.
Зв’яжіться з нашими менеджерами, щоб дізнатися більше!