Маркетингове обґрунтування всіх методів онлайн просування
Класичний маркетинг
Дані елементи маркетингової стратегії не є першочерговими для старту робіт з онлайн-просування, але грають важливу роль в розробці генеральної стратегії компанії. Рано чи пізно виникають питання тактичного плану, які повертають до класичних інструментів маркетингу. Як правило, ця частина стратегії генерується менеджементом компанії на підставі наданої нами методології. Для цього виділяється окремий час і відповідний бюджет.
Маркетингова стратегія, як окрема послуга
Розробка маркетингової стратегії може займати від 5 робочих днів залежно від галузі, складності товару / послуги та особливостей ніші. В окремих випадках ми можемо провести “стратегічну сесію” у вас в компанії. Використовуючи нашу методику та приклади, вам не складно буде побудувати свій робочий документ, що буде використовуватись та оновлюватись в подальшій роботі.
Зв’яжіться з нашими менеджерами, щоб дізнатися більше!